VVE’s

Uw vereniging behartigt de belangen van de leden en wij ondersteunen u daarin. Onze samenwerking begint daarom met een goed gesprek over uw VvE: over uw visie, uw doelen, uw verwachtingen van ons, over bijzonderheden die goed zijn om te weten.

We kunnen VvE’s ook in financiële zin ontlasten. Bij gebrek aan kasstromen kunnen we u in verbinding brengen met financiële instellingen waarbij tegen aantrekkelijke tarieven geldstromen zijn vrij te maken om te verduurzamen.

We kunnen een meerjaren onderhoudsplan (MJOP) en bijbehorende TCO berekeningen voor u opstellen en uitvoeren. Daarmee bespaart u flink op de onderhoudskosten. De planning van en communicatie over onze werkzaamheden stemmen we zoveel mogelijk af op de agenda’s van uw leden. We werken klantvriendelijk. Met zo min mogelijk hinder voor uw leden en voor de omgeving. En zo kort mogelijke doorlooptijden.

Wat doet Verhoeven voor VvE’s:

• planmatig onderhoud
  • onderhoud bij wisseling van eigenaren
  • renovatie/vitalisatie
  • verduurzaming
  • verbinding financiële instellingen voor aantrekkelijke leningen

Rubensstraat
Amsterdam
Complex Bohortplaats
Amersfoort
Vomiac
Amsterdam
Bekijk project
Ook toe aan vakmensen die de belangen van uw VVE begrijpen?